miercuri, 20 martie 2013

Ulei de ficat de cod pentru copii activi

Ca parinti incercam in fiecare zi sa gasim solutii mai sanatoase pentru a le oferi copiilor nostril o viata mai buna si mai frumoasa.

Fetita mea are deja 4 anisori si este foarte activa, am avut niste probleme cu ea la varsta de 2 ani, era foarte agitata si nu se putea concentra, dupa o perioada am vazut un documentar realizat de catre postul de televiziune BBC. Un profesor de la o universitate cunoscuta din Marea Britanie a facut un experiment pe doi copii cu probleme de comportament, le-a administrat in aceasta perioada doze fixe ulei din peste.

Rezultatele pe care le-a obtinut au fost incredibile, unul dintre copii care era hiperactiv si nu se putea controla deloc la scoala, dupa ce a facut aceasta cura cu ulei din ficat de cod pentru copii, si-a schimbat complet comportamentul, acelasi efect s-a produs si cu cel de-al doilea copil.

Am intrebat-o pe doctora fetitei mele despre efectele pe care le-ar putea avea acest supliment asupra ei si sincer mi-a spus ca nu l-a folosit decat o data, pentru un baietel cu hepatita b, dar am decis sa incerc.
Prima reactie pe care a avut-o a fost legata de gust, care sincer este incredibil de ciudat, dar s-a obisnuit destul de repede, nu pot sa spun ca sunt rezultate incredibile, se imbolnaveste mai rar, nu a avut boli grave si este mai vioaie.

Este o varianta sanatoasa pentru suplimentele naturale cu acizi grasi Omega 3, copii au nevoie pentru o crestere buna, dar nu toti.

Incearca si tu si vei vedea daca efectele sunt cele pe care asteptati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu