marți, 1 octombrie 2013

Cateva cuvinte despre produsele bio…


    Incep acest articol prin a raspunde la o intrebare simpla pusa de foarte multe persoane “Ce inseamna produse organice, bio sau ecologice?”. In termini generali, produsele organice sunt acele produse realizate fara utilizarea substantelor chimice, fara interventii genetice si in armonie cu natura si mediul.
In mod uzual, se numesc produse bio/organice/ecologice acele produse certificate in acest sens de un organism de certificare.
    Produsele bio-organice sunt acele produse care sunt compuse strict din plante si din ingrediente organice, care nu au fost modificate genetic si carora nu li s-au adaugat alte produse chimice.
    Produsele cosmetice bio au in compozitia lor elemente 100% naturale provenind din plante ce sunt crescute in culturi bio. De accea putem fi siguri ca aceste produse nu ne afecteaza pielea si le putem folosi cu incredere.
produse bio

    Cosmeticele bio si naturale ne ajuta sa ne mentinem pielea hidratata reducand astfel riscul de imbatranire.
    Pielea de pe fata, tenul, este primul element al unui organism care intra in contact cu mediul. De aceea este necesar sa folosim macar o crema hidratanta de fata care sa o protejeze. O alta zona care intra in contact foarte des cu obiectele din jur este pielea mainii - lucram zilnic cu mainile, intram in contact cu diferite elemente nocive pentru piele care ne afecteaza pielea de pe maini si nu numai. Chiar si spalatul vaselor, care este un lucru pe care o femeie il face zilnic ne afecteaza. De aceea este necesar sa folosim o crema de maini. Aceasta crema bio ne protejeaza de actiunile nocive ale detergentilor si de mediu.
    Trebuie sa avem grija de corpul nostru. Asa cum ne place sa mancam o mancare buna, tot asa trebuie sa folosim si produse de ingrijire de cea mai buna calitate. Produsele bio sunt produse naturale, ele nu sunt procesate si au in compozitie numai elemente naturale. Aceste produse nu contin chimicale care daca fac bine intr-un loc e posibil ca in alta parte a organismului sa faca rau.
    Trebuie sa avem grija de pielea noastra si implicit de organismul nostru si asta se poate realiza doar folosind produse de cea mai buna calitate.

miercuri, 18 septembrie 2013

Cum influenteaza revistele dedicate femeilor gandirea acestora

Acum ceva timp revistele pentru femei nu prea existau pe piata, insa de la o vreme s-a dezvoltat o nisa a presei scrise, si anume cea dedicata femeilor. Revistele cu coperti lucioase, si pe paginile carora sunt pozitionate strategic vedete de talie internationala, incanta ochii femeilor, facandu-le sa intre parca vrajite in centrele de presa pentru a le achizitiona. Fie ca sunt pline de sfaturi utile, referitoare la moda, tendinte, sfaturi despre cum ar trebui sa te imbraci in functie de ocazia la care te duci, fie ca ofera idei despre petrecerea timpului liber, in ultima perioada revistele glossy, promoveaza o noua abordare si un nou tip de femeie, si anume, femeia de cariera, libera si independenta. Astfel ca, pana si abordarea de continut a fost radical schimbata, daca inainte in revistele de acest gen se ofereau sfaturi pentru perioada de dinainte si dupa maternitate, acum se ofera sfaturi pentru oportunitatile femeilor in cariera. De aceea in randul tinerelor s-a dezvoltat ideea cum ca femeia trebuie sa fie una de cariera, independenta si puternica, ele axandu-se din ce in ce mai mult pe acest aspect si neglijandu-si viata personala. Revistele dedicate femeilor le induc acestora ideea ca in paginile lor pot gasi tot ceea ce au nevoie pentru a deveni asemenea imaginii prezentate pe coperta, acest lucru facandu-le pe femei sa revina luna de luna asupra unui nou numar din revista preferata. Pe langa, femeia de cariera revistele promoveaza si ideea cum ca acestea trebuie arata precum manechinele, mereu ingrijite, frumoase si tinere, feminitatea, frumusetea si tineretea fiind cateva din atributele care ajuta revistele sa se vanda mult mai usor. Succesul revistelor de acest gen este aratat si de catre cercetatori, care au realizat un studiu, conform caruia, revistele pentru femei au devenit pe piata mai stabile decat ziarele, aproximativ sapte milioane de reviste fiind cumparate lunar in toata lumea. Asa ca, articolele din ziare nu vor castiga niciodata in fata revistelor glossy.